Contact


Vragen financieel

Heeft u een vraag over een factuur of een andere financiële vraag dan kunt u deze hier stellen:



Melden van storingen, defect, vandalisme en overlast 

  • Wilt u iemand aan de lijn? Neem dan contact op met het Meldpunt Overlast van de Gemeente, telefoon 0226 – 360 231. Dit meldpunt is 24 uur per dag bereikbaar.
  • Met spoed hulp nodig? Bel dan 112.
  • Geen spoed, wel politie nodig? Bel dan het algemene 0900 – 8844 politienummer.

Heeft het geen spoed maar u wilt het wel melden, voor bijvoorbeeld dossier opbouw, vul onderstaande dan in:

Help het park netjes en veilig te houden. Hoe meer mensen melden hoe netter ons park wordt. Melden van een defecte lantaarn of bijvoorbeeld gasten in een chalet of bungalow die overlast geven. Voeg een foto toe en een goede beschrijving. Dat helpt enorm. 

Defecten 

Ziet u defecten op het park met betrekking tot materieel bijvoorbeeld een defecte lantaarnpaal of werkt de slagboom niet? Vul dan onderstaand formulier in. Deze berichten gaan automatisch naar onze technische bestuursleden. 

Vandalisme en overlast 

Heeft u last van mede genieters van het park of wordt er vandalisme gepleegd? Vul dan dit formulier in. De resultaten van dit formulier gaan automatisch naar de gemeente toe. Hierdoor draagt u bij aan het opbouwen van een dossier en kan er sneller actie worden ondernomen.   



Plaatsen nieuwe caravan/chalet

De aanmelding voor het plaatsen van een nieuw chalet dient minimaal twee weken van te voren gemeld te worden, zodat de eventuele overlast tijdig bekend is bij de leden. 

De afmeting van het chalet is in verband met de ruimte bij de slagboom gemaximeerd op 350 cm breed. 

De eigenaar dient zelf zorg te dragen voor de afkoppeling van water, stroom en gas. Voor het in- en uitschakelen contact u de firma Evert Oudt B.V. te Sijbekarspel bereikbaar via 0229-591239. 
De bruggen zijn berekend op een maximale totaal last van 5.000 kilo. 



Slagboompas

Een slagboompas kunt u alleen aanvragen als EIGENAAR. Een huurder kan een pas ontvangen van de eigenaar.



Vuilpas

Een vuilpas kunt u alleen aanvragen als EIGENAAR. Een huurder kan een pas ontvangen van de eigenaar.

Voor het aanvragen van een nieuwe pas kunt u onderstaand formulier invullen. De kosten voor een nieuwe of extra pas bedragen €50,- per pas. Na betaling van dit bedrag ontvangt u de pas.

  • Er mogen maximaal twee geactiveerde afvalpassen in het beheer zijn van één kavel.
  • In overleg met het bestuur kunt u de passen afhalen bij Chris in het bestuursgebouw.
    Chris is aanwezig van maandag t/m vrijdag van 8u-16u en is bereikbaar op 06 31 77 90 12.  

Een afvalpas moet door externe partijen worden geactiveerd. Dit wordt gedaan door GP Groot in opdracht van de het bestuur. GP Groot activeert de passen in de nacht. Na aanvraag van de pas duurt het dus gemiddeld drie werkdagen voordat u deze kunt gebruiken.  



Technische storing

Heeft u een storing? Dan helpen wij u graag verder. Voor storingen aan elektrakasten of de slagboom kunt u van 8u tot 21u contact opnemen met het parknummer 06 31 77 90 12

  • Onder geen beding is het openen van de elektrakasten toegestaan!
  • De schade die hierdoor wordt veroorzaakt wordt aan u doorberekend.
  • Storingen als gevolg van eigen fouten (Stoppen a.g.v. te zware belasting bijv.) zijn voor eigen rekening.

Nieuwe eigenaar

Bent u een nieuwe eigenaar?

Vul onderstaand formulier in. U wordt daarmee geregistreerd en ontvangt het wachtwoord.



Overige vragen

Indien uw vraag niet past bij de overige formulieren dan kunt u deze hier krijt.

Als bestuur gaan wij niet over koop, verkoop of verhuur van de objecten op het park.



Wachtwoord beveiligde pagina eigenaren



DutchEnglishFrenchGermanPolishRomanian